'); holder.appendChild(editor); holder.appendChild(hosting); holder.appendChild(extras); document.body.appendChild(holder); window.removeEventListener('keydown', openVevDebug); } window.addEventListener('keydown', openVevDebug);
Å kunne selge er en nødvendig del av å drive forretninger. Nå kan du som er ny som selger eller som ikke arbeider med rendyrket salg, lære hvordan man utvikler sine salgsegenskaper.
Kursleverandør:
Ledere og ansatte som ser viktigheten av at alle i bedriften arbeider integrert med å skape verdi for kunden og gi enda bedre kundeopplevelser.
Peter Mattson og Joakim Claesson
Peter har lang erfaring som leder-konsulent og har jobbet med mange ulike bransjer og selskap, for eksempel Carlsberg, Orkla Foods, Telenor, Schibsted og Nordea. Peter er en populær og etterspurt foreleser og fasilitator innenfor retorikk, salg, ledelse og presentasjonsteknikk.
Joakim har stått for Schibsted Sales Academy, Schibsteds interne akademi for salg og ledelse, i 15 år. Han har lang praktisk erfaring fra ulike lederroller, og jobber med lederprogrammer både innen Schibsted og med andre selskaper.
For første gang åpner Schibsted Sales Academy dørene for å gi tilgang til sine dyktige salgs-trenere og effektive metoder.
Et populært uttrykk i mange organisasjoner er “Vi er alle selgere”, som viser til at alle i et selskap eller en organisasjon har betydning for å den kommersielle fremgangen.
Dette kurset gir en bedre forståelse og praktisk trening i hvordan man kan arbeide sammen for å skape gode kundeopplevelser og økt salg.
Basert på Schibsteds erfaringer fra mange års arbeide med salg, vil vi gi deltakerne relevante verktøy og modeller som du kan bruke umiddelbart.
“"Et veldig annerledes type kurs som setter fokuset mer over på de teknikker, prosesser og ikke minst gode verktøy. Det er mye teknisk, men igjen ikke verktøy en behøver å være teknisk for å kunne bruke i praksis."
I dette programmet gir vi deltakerne innsikt i hvordan profesjonelt salgsarbeid ser ut, og hvilken sentral rolle medarbeidere som ikke jobber direkte med salg allikevel spiller en viktig rolle for det kommersielle resultatet.
Programmet kommer til å gi deg en større innsikt i hvordan man med små grep kan skape sterkere kundeopplevelser. Du kommer til å få økt forståelse for salg/ innsalg, og hvordan du kan bidra direkte og indirekte til økt salg.
Faktorer som gir salgsfremgang
Kundeopplevelser i praksis
Å fortjene kundens lojalitet
Den selgende ikke-selgeren
Kjøpssignaler og mersalg
“Ekspertens” rolle i kundemøtet
Det interne samarbeidet
Feedback til kolleger
Dette kurset henvender seg til deg som ser viktigheten av at alle i bedriften arbeider integrert med å skape verdi for kunden og gi enda bedre kundeopplevelser.
Du kan ha en operativ rolle som jobber mot selgere i en produkt-, service- eller HR-rolle, eller ha en mer strategisk rolle hvor arbeide med salg eller kundeportefølje er en mindre del av et større ansvarsområde.
Du kan arbeide med prestasjonskultur, samarbeid og kundeorienterte arbeidsmetoder
Vi ønsker velkommen deltakere i alle aldre og fra ulike bransjer - mye av læringen ligger i å få ulike perspektiver og utnytte deltakernes ulikheter.
Design Sprint er og vil være et viktig verktøy for oss i denne prosessen og derfor valgte vi å melde oss på Løpe´s Bootcamp, som vi hadde hør mye bra om på forhånd. Jeg opplevde kurset som veldig verdifullt, og vel investert tid. Selv om jeg allerede hadde godt kjennskap til metodikken så fikk jeg gode og spesifikke råd om forankring, tips om smarte øvelser og en hel masse nyttig materiell og lesestoff.
Etter kurset følte jeg meg godt rustet til å lede min første Design Sprint.
Dette er det mest anvendelige og praktiske kurset jeg har tatt noen gang, plug and play!"
Schibsted Akademi følger myndighetenes forskrifter og retningslinjer for å skape et sikkert miljø for våre kursdeltakere.
BEDRIFTENS NAVN
E-POSTADRESSE
SPESIELLE ØNSKER FOR KURSET?
ANTALL KURSDELTAKERE
Vi vil svare deg så raskt vi kan.