'); holder.appendChild(editor); holder.appendChild(hosting); holder.appendChild(extras); document.body.appendChild(holder); window.removeEventListener('keydown', openVevDebug); } window.addEventListener('keydown', openVevDebug);
Hvordan du kan bruke psykologi for å gjøre enkle og effektive grep i dine produkter og tilbud for å øke kundenes engasjement og lojalitet. Lær av psykolog Niklas Laninge, en av Nordens ledende eksperter på atferdsdesign
Kursleverandør:
Deg som jobber med produkt- og tjenestedesign, forretningsutvikling, CRM/ CX, beholde kunder og styrke lojalitet, design og kundeopplevelse
Niklas Laninge er en svensk psykolog og forfatter av flere bøker om atferdsdesign og digitale bruker-reiser. I 2017 ga Niklas blant annet ut boken Behavioral Design som han forfattet sammen med ingeniøren og produktdesigneren Arvid Janson.
Har har startet og drevet flere selskaper som på ulike måter har kombinert teknologi og psykologi. Med det digitale verktøyet Viary, var Niklas med og skapte et av verdens første digitale verktøy for kognitiv atferdsterapi.
Gjennom årene har Niklas arbeidet med kunder som Nordea, SEB og Schibsted for å hjelpe med å forstå hvorfor folk gjør som de gjør. Niklas har blant annet arbeidet som konsulent i over ti år, hvor han blant annet har hjulpet banker, forsikringsselskap, startups og matbutikker med å anvende psykologi til strategi, produktutvikling og markedsføring.
Flere virksomheter har den siste tiden skiftet retning fra customer acquisition til customer retention, og det er det flere grunner til. Det blir stadig et tøffere klima for kommersielle virksomheter, det er et pågående skifte innen alle sektorer fra produkter til digitale tjenester, og det er en ny type brukeradferd som gjør det enda vanskeligere å skape lojalitet.
I jakten på høyere engasjement og bedre lojalitet fra kunder og brukere kan man benytte psykologiske drivkrefter og atferdsdesign for å oppdage nye tilnærminger til kundeopplevelse og produktutvikling.
I første del vil Customer Experience Manager i Schibsted, Tor Marius Espedal, dele sine erfaringer og bruksområder for atferdspsykologi i flere av Schibsteds mediehus for å drive digitalt engasjement. I den andre læringsdelen vil Niklas Laninge gi deg konkrete verktøy og en dypere strategisk forståelse som retter seg inn på hvordan han mener du kan skape engasjement og lojalitet hos dine kunder. Du kan forvente å få en solid forståelse av hvordan du kan bruke psykologi for å gjøre enkle og effektive grep i dine produkter og tilbud.
Schibsted Akademi følger myndighetenes forskrifter og retningslinjer for å skape et sikkert miljø for våre kursdeltakere.
BEDRIFTENS NAVN
E-POSTADRESSE
SPESIELLE ØNSKER FOR KURSET?
ANTALL KURSDELTAKERE
Vi vil svare deg så raskt vi kan.