Y

Schibsted Akademi er nå blitt Aftenposten Masterclass. Se info og oversikt over kurs her

Logo_vertical_white.svg

Om Schibsted Akademi 

Schibsted er det største mediekonsernet i Skandinavia, og står blant annet bak merkevarer som VG, Finn, Aftenposten, E24, Aftonbladet, Svenska Dagbladet, BT og Stavanger Aftenblad.


I løpet av de siste årene har vi stadig fått forespørsler fra andre bedrifter som ønsker å lære av oss innenfor områder som journalistikk, teknologi, analyse, salg, og ledelse. Vi har 6000 medarbeidere i Schibsted, og blant disse finnes eksperter innenfor utrolig mange områder.

Markedsundersøkelser og analyser vi har gjort viser at det er et stort behov for mer praktisk rettede kurs, og at kundene ofte synes det er vanskelig å navigere i jungelen av tilbydere. De ønsker troverdige og seriøse aktører.

Å lære bort det vi er gode på er helt også i tråd med vårt redaksjonelle oppdrag, som er å opplyse og formidle informasjon av høy kvalitet.  Derfor har vi valgt å lansere Schibsted Akademi, som en tjeneste hvor vi tilbyr relevante kurs for næringslivet. I utviklingen av kursene har vi vært opptatt av å sikre at de er bygget på praktiske og relevante verktøy.  

Kursholdere vil både være interne eksperter på ulike områder, i tillegg til eksterne partnere som vi har samarbeidet med i ulike sammenhenger og derfor vet hva representerer.

Det vil også være mulig å få skreddersydde kurs for din bedrift og bransje

Har du forslag til nye kurs-teamer, eller har andre spørsmål om Schibsted Akademi, kontakt prosjektleder, Martine Stolp, på martine.stolp@schibsted.com