Y
Logo_vertical_white.svg

Psykologens tips for å komme gjennom krisen

Hvordan finner bedrifter nye kunder under en global krise? Er det mulig å vokse på tross av et tøffere marked? I høst tilbyr Schibsted Akademi to kurs som gir det svar på akkurat disse spørsmålene.


Denne saken er skrevet av schibsted akademi




Har ditt selskap blitt rammet av koronakrisen? 2020 har vært et tøft år for mange, både i Norge resten av verden. Næringslivet har blitt hardt rammet, og tusenvis av selskaper har blitt tvunget til å gjøre store justeringer for i det hele tatt å overleve. Kanskje jobber du hjemmefra i dag? Er selskapets forretningsmodell blitt mer digital? Føles det vanskelig å nå ut til nye kunder og få selskapet til å vokse på grunn av et begrenset marked? Ingen vet nøyaktig hvor lenge krisen vil vare. Usikkerheten er stor, og spørsmålene er mange.



Hvordan tenker kunden?

På kurset “Hvordan skape lojale kunder" vil du lære deg å forstå kundeatferd på “digitale brukerplattformer”. Hva er det som gjør at en kunde velger et bestemt produkt og en bestemt merkevare?

Kurset ledes av Niklas Laninge, som er en svensk psykolog og forfatter av flere bøker om atferdsdesign og digitale bruker-reiser. I 2017 ga Niklas blant annet ut boken Behavioral Design som han forfattet sammen med ingeniøren og produktdesigneren Arvid Janson.

– Når du sitter hjemme og jobber i stedet for å møte kollegene, er det fare for at du ikke utvider perspektivet ditt så mye som vanlig. Med kursene mine håper jeg at jeg kan gi deltakerne ny inspirasjon, motivasjon og energi. Du må alltid utvikle din kompetanse, uavhengig av om dette med å jobbe hjemme er det nye normalen eller ikke, sier Niklas Laninge


Les mer og meld deg på kurset "Hvordan skape lojale kunder" her!


Spørsmål?